מרכזיות בענן לעסק

מחפשים מרכזיה וירטואלית בענן לעסק שלכם? הכירו את המרכזייה המתקדמת של Hallo 015 עם מערכות קול סנטר , תותחי שיחות, נתבי שיחות ועוד. המרכזייה שתייעל לכם את העסק באופן משמעותי!

מרכזיית PBX הינה מרכזיה וירטואלית ברישיון משרד התקשורת, אשר פועלת על גבי השרתים של החברה ומנוהלת באמצעות תקשורת אינטרנטית. שימוש במרכזיית PBX יחסוך עבורך את עלויות התפעול וההקמה של שירותי מרכזיה לעסק ומנגישה עבור עסקים פתרון תקשורת נוח, פשוט ומתקדם, עם יכולות מגוונות ועלויות קטנות בהרבה לעומת התקנת מרכזייה בבית העסק.

מרכזייה בענן תייעל את חווית השירות של הלקוח ובמקביל – תאפשר ניהול חכם וטוב יותר לעסק או הארגון, וכן מאפשרת תקשורת תוך כדי ניידות מלאה – הן לכל אנשי השטח המחוברים לרשת של החברה והן לסניפי הרשת השונים – כך שתמיד תוכלו לספק מענה מהיר, זמין ואיכותי.

למה דווקא מרכזיות בענן?

יותר ויותר עסקים עוברים לתקשורת ברשת מכיוון שהם זריזים יותר, צדדיים ומצמצמים עלויות תוך הגברת היעילות. התקדמות, עלויות נמוכות יותר או ניידות או גמישות – לא משנה מה המטרה שלך, המעבר למערכת PBX המתארחת בענן מביאה המון יתרונות נרחבים, מכל כיוון שנסתכל. הנה 5 הסיבות העיקריות למה כן מרכזייה בענן.

1. מדרגיות

מרכזיית ענן מאפשרת לעסק שלך לקבל מערכת טלפון שתתרחב איתך ביחד תוך כדי איזון מגבלות התקציב שלך. בדרך כלל, מכיוון שיש ציוד פיזי מינימלי עם פתרון מרכזיה מבוסס ענן, השירותים של מרכזייה בענן בדרך כלל עובד על בסיס מנוי שניתן להגדיל בחדות (או להקטין כמובן) באזהרה קטנה כדי לעמוד בדרישות המשתנות. לעומת מרכזייה אנלוגית שהעלויות הרבה יותר גדולות כי יש יותר ציוד פיזי ועוד…

2. הוצאה ראשונית נמוכה ומהירה יותר

מערכות המתארחות בענן, מעצם טבען, מגיעות עם דרישות תשתית מינימליות וכל החומרה מסופקת על ידי הספק שלך (מכיוון שהכל יושב בענן) – המשמעות היא הרבה פחות הוצאות כספיות עבור העסק שלך בהתחלה.

מרכזיות בענן יכולות לחסוך לך עד 60% בהשוואה למרכזייה פיזית אנלוגית, מכיוון שלא תצטרך לשלם עבור העלות המוקדמת של השכרה ותחזוקה של החומרה והטלפונים השולחניים.

יחד עם עלויות ראשוניות נמוכות יותר, תיהנו גם מזמני הגדרה מהירים יותר. הקמת מרכזייה בענן לא לוקחת זמן מכיוון שהכל וירטואלי, זאת אומרת להקים כרגע מרכזייה שלימה למשרד עם 10 שלוחות ומעגלי המתנה וניתוב שיחות ועוד לא אמור לקחת יותר מ 15 דק עבודה! כן ברמה כזאת!

3. מרכזיה בענן חוסכת לך כסף בכל חודש

החיסכון בעלויות לא מסתיים בהוצאה הראשונית על התקנת המערכת שלך. אירוח פתרון התקשורת שלך בענן אומר גם שאתה לא צריך לדאוג לשלם עבור תיקונים יקרים או השבתת ציוד ותחזוקה שוטפת שלעתים קרובות מגיע עם ניהול כל הטכנולוגיה שלך בבית.

4. מרווח זמן על ידי צמצום תעסוקה בכל הציוד הפיזי

ככלל, מערכות מרכזיות מנוהלות על ידי ספקי צד שלישי. אלו חדשות נפלאות אם אתה לא רוצה להתמודד עם הטרחה היומיומית של תחזוקת IT, פתרונות בעיות תקשורת ועוד.

בעיקרו של דבר, יהיה לך צוות ייעודי של מומחים ממקור חיצוני שיבטיח שהכל ימשיך לפעול בצורה חלקה, ויאפשר לצוות העסק שלך להתמקד בפרויקטים גדולים ואסטרטגיים יותר.

5. ניידות מוגברת

אם החברה שלך מנסה לפתוח פתרונות עבודה גמישים יותר/מרחוק ולהפוך לנייד יותר באופן כללי, אז מערכות מרכזיות המתארחות בענן הן הפתרון האידיאלי.

באמצעות המרכזייה בענן שלך, אתה יכול לחבר עובדים מרחוק או עובדים הממוקמים במקומות שונים. הם פשוט נכנסים ומקבלים שיחות כרגיל, כאילו נמצאים במשרד עצמו. גם השיחות היוצאות מועברות דרך מזהה המתקשר של החברה, כלומר הלקוחות אינם חכמים יותר.

<meta name="google-site-verification" content="1Vep_FeQYCwO8sQdyvXYXPSBbvmZzSDeHmyoEsrXjI8" />

Blog at WordPress.com.

Design a site like this with WordPress.com
Get started